Drukte

Leave a Comment
Mijn blog is, wat de lay out betreft, vrij rustig. Iets wat ik mooi vind. In mijn hoofd en om me heen is het namelijk al druk genoeg. Vrienden, huiswerk en een wirwar van hersenkronkels. Pfff, wat is dat soms druk. Gezellige drukte is fijn, mensen om je heen hebben is ook. Maar drukte in mijn hoofd is vervelend. Bij mensen kan je weglopen, maar je hoofd kan je niet uitzetten. Hoe graag je ook wilt.

In je hoofd komen er ook steeds nieuwe gedachten en nieuwe prikkels bij. Nieuwe dingen waar je over na zou kunnen denken. En natuurlijk heeft denken ons als mensheid al heel ver gebracht... Maar waar zijn de grenzen? Waar zit de uitknop?
Ik denk dat het niet-denken me echt geweldig zou bevallen ;-)

0 reacties :

Een reactie plaatsen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.