My first letter

Leave a Comment
Welkom op Simply Handwritten,

wie mij kent zal weten dat dit niet mijn eerste blog is. Op mijn vorige blog schreef ik lang niet altijd over dingen die mij echt aanspraken, maar vooral over de dingen die mijn lezers leuk vonden. Natuurlijk is het belangrijk dat lezers je blog leuk vinden, maar niet op die manier. Ik ga nu bloggen zoals ik dat fijn vind, en hopelijk komen daar ook lezers op af. Voor de oude lezers zijn er genoeg alternatieven, andere blogs van gemotiveerde meiden die met passie over dezelfde onderwerpen schrijven als ik deed.

Wat ik hier ga vertellen weet ik nog niet precies, waarschijnlijk gewoon waar ik zin in heb. Ik ga mezelf niet meer dwingen om elke dag te posten. Een nieuwe start op een blog waar ik trots op kan zijn, een blog die helemaal bij mij past. Waarschijnlijk zal je hier regelmatig foto's, schijfveren, muziek en tekeningen tegenkomen, maar voor de rest is het voor jullie net zo'n grote verrassing als voor mij.

Voor wie mij niet kent; ik ben Eline, 15 jaar jong en nog lang niet uitgeschreven!

0 reacties :

Een reactie plaatsen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.