Shirts I love

Leave a Comment
De laatste tijd kijk ik regelmatig even op internet of ik nog leuke t-shirts tegenkom. Ik ben behoorlijk kritisch wat shirts betreft, want ik heb een hekel aan knoopjes, kantjes ect. Deze shirts vond ik wel erg leuk, en daarom wil ik ze nu met jullie delen. Het lange sweatshirt is verkrijgbaar bij de Bristol, het shirt met Janneke erop (cuteness!) bij de Hema. De andere shirts zijn te koop bij The Stone (ook online verkrijgbaar). 



Het sweatshirt/jurkje lijkt me echt ideaal voor in de winter of voor wanneer ik op kamp ben, het is lekker warm maar ziet er toch net wat anders uit dan al die andere sweatshirts.
Het andere blauwe shirt heeft een afbeelding van de savanne, wat ik heel gaaf vind, en die kleur blauw staat ook mooi bij mn ogen.
Het shirt met Janneke erop zal me misschien niet heel mooi staan, maar gaaf is hij wel. Ik kick sowieso op schattige figuurtjes en Jip en Janneke zijn dan natuurlijk wel het toppunt van jeugdsentiment.
Wit is niet helemaal mijn kleur, maar met het groen en roze erop vond ik dit shirt wel erg leuk, ik heb ook rokjes in die kleuren dus ik kan hem zeker weten leuk combineren.
And last but not least, een schattig roze shirt. Ik vind het shirt echt heel mooi, maar ik weet niet of het me staat. Ik hoop het, want het idee van het shirt is erg leuk.

Ik heb nu nog geen van deze shirts, maar als ik in de stad ben ga ik zeker even kijken!

0 reacties :

Een reactie plaatsen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.