There we go again.

Leave a Comment
Oké, het is zover; ik begin voor de zoveelste keer weer met bloggen.

Waarom? Omdat ik merk met hoeveel enthousiaste ik bezig ben voor de schoolkrant en met het schrijven van andere dingen. Hierin kan ik bij mij op school niet helemaal "mn ei kwijt" omdat de censuur van de schoolkrant nogal streng is. Op mijn school zitten namelijk een aantal streng christelijke mensen, dus het bestuur is erg voorzichtig met alles wat eventueel mogelijk als onchristelijk kan worden gezien. Sport - en dan vooral voetbal - kan al snel "sportverheerlijking" worden en over muziek of films schrijven zit er ook niet in. Heel jammer want daar valt een heleboel over te schrijven. Ook vanuit christelijk oogpunt, op een goede manier, maar het bestuur gaat dat liever uit de weg. Daarom wil ik naast de schoolkrant-redactielid ook mijn eigen blog weer oppakken. Gewoon mijn eigen plekje waar ik kan schrijven zonder gezeur van directie over onze onderwerpen.

Dit is mijn plekje. Welkom!

0 reacties :

Een reactie plaatsen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.