Music Inspiration

1 comment
Sorry dat ik steeds niet kan posten, ik heb het echt onwijs druk, sorry sorry sorry! Ik zit in de schoolkrant redactie, werk de hele zaterdag en ben na school vaak behoorlijk uitgeput. En tja, dan schiet het er nog wel eens (lees: altijd) bij in om een artikel te schrijven. Vandaag toch even een post, omdat ik dit super mooie liedje/ muziekstuk met jullie wilde delen.

Ik luister vaker naar de muziek van Joe Hisaishi, maar dit nummer is toch zeker wel een van mijn favorieten! (Kijk ook gerust het filmpje erbij, de foto's passen echt perfect bij de muziek.) Geniet ervan!


1 opmerking :

  1. Wat een mooie muziek.
    krijg er soms beetje kippenvel van.
    erg mooi en gevoelig.

    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.