Rain rain rain...

Leave a Comment
Als ik naar buiten kijk zie ik de bomen heen en weer zwiepen, en grote regendruppels langs mijn raam lopen. Herfstweer. Bah!
Gelukkig betekend dit ook dat er twee onwijs leuke dingen dichterbij komen.
  • Elk jaar organiseren een aantal oudooms en tantes namelijk in september een familiedag. Al sinds ik klein ben is dat absoluut mijn favoriete dag. Al mijn nichten, neven, tantes, ooms, achternichten, achterneven, oudooms, etc. van mijn vaders kant komen dan naar Hengelo, waar we met elkaar een hele gezellige dag hebben. De afgelopen twee jaar hebben we het "gevierd" op een andere locatie, maar veel maakt het niet uit. De mensen, gezelligheid en grote frituurpan krijgen het toch wel voor elkaar om er een hele gave dag van te maken.
  • Een andere leuke gebeurtenis is mijn 16e verjaardag. Yay! Wat mijn rechten betreft zal het niet erg veel uitmaken, alcohol en scooter-rijden zijn toch niet aan mij besteed, maar zeg nu zelf, zestien klinkt toch wel heel leuk. Wat ik voor mijn verjaardag wil hebben weet ik echt nog niet, terwijl ik normaal al maanden van tevoren precies weet wat ik wil. Oké, ik wil heel graag een betere videocamera - nu film ik eigenlijk altijd met het fototoestel - maar ik vraag me af of ik er dan ook echt wat mee ga doen. Ik heb niet heel veel tijd en voor de camera ben ik nog altijd een beetje onzeker. Een heel leuk cadeau, maar misschien een beetje zonde, om te investeren in zoiets als ik er misschien wel helemaal niets mee doe. Dan doe ik liever nog wat langer met de slechte kwaliteit van het fototoestel tot ik genoeg lef heb wat het waard maakt een betere camera aan te schaffen. Iemand een andere suggestie?
Sorry voor het lange verhaal, maar ik wilde graag met jullie delen waar ik me a.t.m. mee bezig houd.

0 reacties :

Een reactie plaatsen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.