Sweet pink (ooglook)

1 comment

Vandaag had ik zin om weer eens lekker mijn oogmake-up erbij te pakken. Afgelopen zomer heb ik namelijk harde lenzen gekregen en sinds dien ben ik extra voorzichtig met oogschaduw en eyeliner. Zeker als er glitters in zitten! Ik ben altijd heel bang dat er korreltjes in mijn oog komen en dan mijn lens gaan irriteren. Bij glitters is dat dubbel zo erg omdat die nog weleens scherp zijn en dus sneller je oog of lens kunnen beschadigen.
Maar vandaag na school heb ik lekker mijn, toch al iets geïrriteerde lenzen uitgedaan en heb ik mijn 88 matte palette erbij gepakt.







Ik heb gekozen voor een lief roze kleurtje in combinatie met zilvergrijs aan de buitenkant eroverheen. Daarna heb ik donkergrijze cream-eyeliner gebruikt. Dat haalt het grijze in mijn ogen mooi naar boven (op de foto hier recht boven zie je dat niet, door het licht van de camera lijkt mijn oog net geel; spooky!). En als laatste natuurlijk mascara, en omdat die allemaal koele tonen zijn heb ik gekozen voor zwart i.p.v. het gebruikelijke bruin.






Producten die ik heb gebruikt:
Etos oogschaduwbasis - 88 matte palette - essence smokey eye set in 04 show of - wimperkruller - essence black mania masacara (aangebracht met een ander borsteltje, de eigen borstel vind ik niet zo fijn werken)


Wat vinden jullie van deze look?

1 opmerking :

  1. super coole post!

    XO, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.