Vloggen?

1 comment
Ongeveer een kwart jaar geleden besloot ik dat ik zou gaan vloggen, of in elk geval; filmpjes maken. Praatvlogs, sketches, of misschien wel filmpjes in de geweldige mooie stijl van SweetTaart, ik was er nog niet uit. In de tussentijd heb ik gewerkt aan een parodie, waarbij ik me uiteindelijk schaamde voor mijn stem en halverwege het bewerken ermee gestopt ben. En ook had ik al twee voorstel-filmpjes gemaakt, de eerste mislukte compleet, de tweede was ook al geen succes. Zelfs over mijn intro twijfel ik, hij is leuk en spontaan, maar misschien wel een beetje childisch, hmm...

Ik wilde juist gaan vloggen om mijn onzekerheid te overwinnen, om te bewijzen dat ik durfde, maar wat heb ik nu? Ik heb een leeg kanaal, weinig tijd, veel ideeën en vooral onzekerheid. Ik durf dingen niet online te zetten omdat ik bang ben dat mensen me "afkeuren", dat mensen het niet leuk vinden en gaan "haten". Vaak heb ik een idee, maar ben ik al mijn motivatie kwijt nog voor de camera aanstaat omdat bijv. mijn haar niet wil of omdat ik er een beetje moe uit zie.

Ik zou gewoon mijn schouders op moeten halen, moeten doen wat ik leuk vind (filmpjes maken en bewerken) en ze online zetten, omdat er vast WEL mensen zijn die het leuk vinden. Maar tussen weten en uitvoeren zit soms nog een behoorlijke kloof...

1 opmerking :

  1. Ik herken dit heel erg! ik wil ook zo graag vloggen maar ik schaam me nogal voor mijn stem en ben erg bang dat ik nogal 'dom'overkom
    maar eigenlijk moet ik ook scheit hebben aan andere want er zijn idd vast wel mensen die het leuk zouden vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.