Cheer me up!

1 comment
Een haat-liefde verhouding met een doos zakdoekjes opbouwen is al niet leuk, maar dat inclusief hoofdpijn en exclusief stem is helemaal vervelend!

Je raadt het al; ik ben ziek. Als ik op bed lig of helemaal niets doe gaat het wel, maar zodra ik opsta of probeer te praten merk ik het behoorlijk. Achter mijn computer zitten gaat nog wel, maar gitaar spelen etc. zit er echt niet in.
Om toch een beetje met gitaren bezig te zijn; hieronder de mooiste en leukste gitaren (en gitaar-gerelateerde plaatjes) van we heart it.






 Tumblr_lui15u2geu1r2r2bzo1_500_large





1 opmerking :

  1. Aaahw beterschap meis.
    Leuke foto´s
    hopelijk knap je snel op
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.