Dagje vrij :D

Leave a Comment
Vandaag had ik lekker een dag vrij (yay voor mijn zwaar-christelijke school die vrij geeft op dankdag!). Ik heb mijn vrije dag gebruikt om wat huiswerk te doen, wat dingetjes op te nemen, en om een filmpje af te maken wat ik al heel lang af wilde maken. Namelijk een Sims 2 Music Video.

Ik was vroeger echt heel erg Sims 2 verslaafd en stiekem vind ik het nog steeds onwijs leuk! (Ik heb er alleen vrij weinig tijd voor nu.) Toen ik klein (oké, niet heel klein, toen tekende ik altijd in Paint, hihi) was liep ik altijd al filmpjes te bewerken in Windows Movie Maker. Inmiddels ben ik overgestapt op andere software, maar filmpjes maken blijft onwijs leuk. Met deze andere software heb je ook een greenscreen mogelijkheid (echt awesome!) die ik nog niet met bewegend beeld getest had.
Een tijd geleden had ik alle beelden in Sims 2 opgenomen en was ik begonnen met bewerken. Vandaag is het dus afgemaakt en ik ben stiekem echt heel trots, haha! Alle stukjes met greenscreen zijn best goed gelukt en de clip is bijna helemaal geworden wat ik in mijn hoofd had.


Hierboven zie je het filmje - voor de geïnteresseerden. Toen ik het idee voor dit filmpje bedacht was ik trouwens de eerste, maar ik zag daarnet dat ik niet de enige ben die hier een video bij gemaakt heeft. Maar who cares? Ik heb lol gehad bij het opnemen en bewerken en heb de greenscreen optie heel goed kunnen testen, so I'm happy anyway ;-)

0 reacties :

Een reactie plaatsen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.