Interieur-dromen

1 comment
Geïnspireerd door het artikel van Romy op My Beautiful Crazy Life wilde ik ook mijn interieur-dromen met jullie delen. De meeste plaatjes zijn foto's van "dingen" die helemaal niet handig, maar wel o-zo-mooi. Het zijn overigens geen full-room foto's, maar foto's van kleinere dingen zoals bijv. een tafel of een kast die ik heel gaaf vind.


Dit vind ik echt onwijs leuk, simpel, handig en schattig. Als je dit voor me wil maken ben je echt mijn held, haha!



Oké, dit is misschien nog wel leuker. Een tafel met schoolborden-verf on top. Hebben, hebben, hebben! Ik ben sowieso al een sucker voor schoolborden-verf, en degene die heeft bedacht dat dat ook prima op een tafel kan is geniaal. Jammer genoeg past er geen tafeltje à la de tafel hierboven op mijn kamer.


Dit zou ik niet zo snel bij mijn eigen huis doen, maar voor een kleuterklas/ kinderdagverblijf of bij een bepaald soort flat kan het wel onwijs gaaf staan! Hello Kitty <3


Als je hier de ruimte voor hebt ben ik echt zooo jaloers! Dit is toch onwijs gaaf, je boeken op deze manier neerzetten!? Dit idee houdt ik zeker in gedachten, mocht ik er ooit eens ruimte voor krijgen.


Spreekt voor zich; een mooie stoere tafel. Love it!


Dit geeft een saaie muur net even wat extra's, mooi!


Het gaat hier echt even alleen om de beker. Wat is die super! Ik ga echt nog een keer bij de Blokker of de Xenos een aantal witte bekers kopen en er dan zelf een snor op tekenen. Zo grappig als je dan anderen eruit ziet drinken! (Ook heel leuk om weg te geven!)


Oké, dit wil ik echt niet IN mijn huis, maar buiten in de tuin. Super.


Die klok is echt gemaakt voor mij, haha. Ik ben ook altijd overal te laat. De vorm van de klok vind ik trouwens ook heel leuk.

Quotes op de muur/ het dak schilderen. Op mijn kamer zou het niet tot zijn recht komen, maar het idee is wel onwijs leuk.


Dit is echt geweldig! Het lijkt me vreselijk onhandig met het bed verschonen etc. maar om zoiets te doen als logeerbed zou prima kunnen.


En dan als laaste deze boom. Leuk voor bijv. op een kinderkamer of in een saai hoekje.

Meer leuke interieur-ideeën zien?Romy heeft hier recent ook een post over gemaakt.

1 opmerking :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.