Light Up The Sky

1 comment
Alweer bijna een maand geleden was ik jarig, en van mijn superlieve vriendinnen kreeg ik het album Light Up The Sky van The Afters. Yay! Echt super leuk, sinds de EOJD in juni wilde ik deze CD al hebben, maar daar had ik ook al een CD van Kutless (wat een stomme naam voor een band als je in Nederland op komt treden hé?) gekocht. Die band kende ik namelijk al wat beter en daarom speelde ik wat meer op safe door hun CD te kopen. Mijn beste vriendin had die dag de CD van Toby Mac gekocht, een andere artiest die daar op kwam treden. Ik had de meeste nummers van mijn CD naar haar gestuurd enz. maar we wisten niemand met de CD van The Afters.

Mijn vriendinnen hebben gelukkig een heel goed geheugen en wisten dat ik die CD heel graag wilde hebben. Het is geen hele bekende CD dus het was wat gedoe om te krijgen, maar het is hen gelukt. Vandaag gaven ze het album aan mij.

Bij thuiskomst had het gelijk aangezet; wouw <3
Mijn moeder vond het ook heel mooi, dus dat is in elk geval extra fijn. Zelf ben ik ook heel blij met de CD, de teksten en muziek zijn echt onwijs mooi & er zitten ook wat drukkere nummers tussen. I'm in love.

Hieronder een stukje van de tekst van Lift Me Up - één van de nummers van dit album:

You know my heart is heavy
And the hurt is deep
But when I feel like giving up
You're reminding me
That we all fall down sometimes
But when I hit the ground

You lift me up when I am weak
Your arms wrap around me
Your love catches me so I'm letting go
You lift me up when I can't see
Your heart is all that I need
Your love carries me so I'm letting go


Ik ben er zoals je kunt lezen echt onwijs blij mee; bedankt meiden, echt een super cadeau <3

1 opmerking :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.