Mini Update

Leave a Comment
Hallo lieve kijkbuiskindertjes!

Even een snelle update vanaf mijn kant. Ik ga niet opnieuw vertellen dat ik het behoorlijk druk ben, want waarschijnlijk zijn de meeste tieners op het moment druk. School, werk, schoolkrant en dan nu ook nog alle gekte rond Sinterklaas. (Wij vieren het thuis niet, maar ik ga als nog 3 keer Sinterklaas vieren, met vrienden, met de klas en bij een hele goede vriendin thuis. Wat betekent: veel surprises en gedichten!)

Afgelopen week had ik heel wat foto's geschoten voor artikelen, maar... mijn camera stond in de verkeerde (landschap) stand en dat levert behoorlijk lelijke product-foto's op. Super jammer natuurlijk! Ik ga die foto's echt een keer opnieuw maken, maar uh... niet nu!

Ik moet echt een keer naar de kapper. En snel. Ik ben al jaren niet meer naar de kapper geweest, en al die tijd heeft mijn moeder mijn haar een beetje bijgehouden. Er zit dus ook niet echt een bijzonder model in ofzo. Maar afgelopen zomer is mijn haar enorm beschadigd, met als gevolg dode puntjes. Heel veel dode puntjes. Mijn moeder heeft inmiddels al twee of drie keer dode puntjes eruit geknipt, maar mijn haar is nog steeds niet hoe het was. Ik moet dus echt een keer langs iemand die er een beetje verstand van heeft. En een klein beetje model in mijn haar zou ook geen overbodige luxe zijn. Eigenlijk wil ik al heel lang naar de kapper, maar ik schuif het steeds op de lange baan. Misschien iets voor in de kerstvakantie?

En dan last but not least, verhuisplannen. Niet letterlijk, maar wel met mijn blog. Samen met twee vriendinnen wil ik een blog opzetten. Omdat het met zn drieën toch beter bij te houden is, er vaker artikelen online staan en omdat het dan ook een gevarieerde blog is. De blog bestaat inmiddels, maar ik ben nog niet helemaal tevreden over de lay-out, en het startschot moet nog gegeven worden. Ik houd jullie ervan op de hoogte.

Goed, dit was het wel weer even voor nu. Binnenkort ga ik een leuke tag doen, die komt waarschijnlijk binnen een dag of 3 online. En als het even meezit ook een look-of-the-day. Fijn weekend allemaal!

Dikke knuffel,
Eline

0 reacties :

Een reactie plaatsen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.