Cute verjaardagskaart

1 comment

Hoeveel meiden van 16 krijgen de kans om een verjaardagskaart te ontwerpen? Het zijn er vast niet veel. Lucky me kreeg wel de kans! Dankzij de oproep die Ramona, eigenaresse van Cute Is My Name, op twitter plaatste. Ze vroeg of iemand een leuke unieke ansichtkaart wilde ontwerpen voor haar webshop. 

Ik had op haar oproep gereageerd, en als snel kreeg ik een mailtje, en een aantal leuke mailtjes verder was de kaart er dan. Eerst alleen op papier, later ook digitaal en op de computer ingekleurd. Ik vind hem zo leuk geworden, echt onwijs schattig!

& het idee dat deze kaart, dat mijn ontwerp, echt te koop is. Wauw! :)
Wil je de kaart volledig zien of bestellen (hij kost €0,99) kijk dan even in Ramona's shop: Cute Is My Name.

1 opmerking :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.