Green jeans?

4 comments
Ik wil er graag nog een leuke lange broek bij en wat is er nu leuker dan een opvallend kleurtje? Oké, misschien niet zo opvallend als knalroze of geel, maar wel heel wat anders dan een gewone spijkerbroek. Rode en fel blauwe broeken zijn ook best wel in, maar ik ben niet zo'n fan van rood en blauw... mwah, ook niet zo mijn ding. Ik begon te denken over groen; waarom ook niet?
Ik heb al een legergroene broek die ik met veel plezier draag (het is dat hij niet eenvoudig met alles te combineren is, anders zou ik er echt in wonen!). Deze kleur kan bij goed wit, blauw, andere groentinten en zwart en geeft veel meer uitstraling dan een basic skinny jeans. Bij V&D is het natuurlijk prijzencircus en op de site kwam ik voor €25,- deze broek tegen. Aan de ene kant van ik hem super gaaf, maar toch twijfel ik. Het is toch wel erg opvallend... De prijs motiveert me wel om toch even te gaan kijken, dus waarschijnlijk ga ik morgen na school even langs de V&D. Gewoon om te kijken of ik het echt wat vind.
Ik vraag me echt af hoe mijn moeder zou reageren op een groene broek. De legergroene vond ze super tof maar dit is natuurlijk nog wel weer iets opvallender...
Wat vinden jullie van de gekleurde-broeken trend?
Zouden jullie een groene broek kopen/ dragen?  
EDIT: Ik van even naar de V&D geweest, maar deze broek hadden ze niet meer in het groen. Jammer maar helaas. Ach, nu hoef ik er in elk geval niet meer over te twijfelen ;-) 

4 opmerkingen :

  1. Ik heb er nog geen, maar 'k vind ze wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind felgroene broeken super leuk! Ik wil er zelf ook graag nog een :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey thanks for following ! ^^
    I love green, those jeans look really great. :>


    Have a lovely day,

    Satu
    - Indie by Heart
    lovely day,

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.