H&M bestelling

4 comments

Al weer een tijdje geleden postte ik een H&M wishlist waarvan ik uiteindelijk alleen de korte spijkerbroek bestelde. Iets minder lang geleden lag mijn bestelling keurig op de deurmat, en helemaal blij trok ik het plastic eraf. Maar wat bleek?



De H&M had iets helemaal fout gedaan. Ik kreeg een totaal andere broek thuisgestuurd, waarop ook nog eens twee maten stonden? Hè? Mijn moeder heeft alles teruggestuurd met een keurig briefje erbij dat er wat fout was gegaan. Deze week kregen we via de post niet de goede broek, maar wel excuses en een waardebon van €5,- voor het ongemak. 


Vanmiddag zag ik ineens een mail van de H&M dat er online op sommige dingen 50% korting was en daar bleek "mijn" broek ook bij te zitten! Alleen de broek bestellen ging niet omdat het totaalbedrag (door de waardebon) dan te laag uit zo komen, maar een basic wit shirt kan ik ook altijd wel gebruiken.
Hopelijk krijg ik nu wel gewoon een wit shirtje en een korte denim-broek thuisgestuurd in plaats van weer heel wat anders!
Hebben jullie last gehad van een fout bij een online shop waardoor je heel iets anders kreeg als je besteld had?


4 opmerkingen :

  1. Wow dat is balen zeg. Wel erg aardig dat jullie een waardebon hebben gekregen! :) Goed opgelost!

    Ik heb nog nooit zo'n fout gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat bij H&M ook wel eens gehad ja..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, wat leuk dat je me volgt!
    Ik heb alleen mijn bloglink veranderd. Dus als je me graag wil blijven volgen, moet je met opnieuw gaan volgen ;)
    Dit doe je door op volgen te drukken in de bovenste balk op de pagina, dan op volgens beindigen en vervolgens weer opnieuw volgen ;) eigenlijk heel simpel!

    Nou alvast bedankt en een fijn weekend!
    Dit is mijn nieuwe link ~ http://lepetitsheepishbird.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.