H&M wanna have's

Leave a Comment


Als je eerder klant bij de webshop van de H&M bent geweest heb je vast al gehoord dat er t/m 4 maart mooie kortingen zijn; 10% korting en gratis verzending!
Ik had al eerder wat leuke dingen gezien op de site, en dit is natuurlijk een goed duwtje in de rug om nou ein-de-lijk toch maar weer eens wat te bestellen.
Benieuwd wat er op mijn wishlist staat, klik dan snel door voor toelichtingen, prijzen en de linkjes!



1. Een super leuk fris shirt, ideaal voor de lente! Vorig seizoen hadden ze ook al zo'n shirt in de collectie, maar toen had ik hem niet gekocht, maar het idee van de witte body en gekleurde mouwen blijft me aanspreken. Het shirt is overigens ook in rood en grijs verkrijgbaar voor €7,95.

2. De broek vind ik ook super. Ik had al zo'n type broek in het zwart, zit heerlijk maar is inmiddels helemaal versleten. Tijd voor een nieuwe dus! Voor €19,95 is deze broek van jou.

3. Nummer drie is een zwarte broek, een skinny. Niet omdat hij nou zo bijzonder is, maar vooral omdat ik er al heel lang een wil hebben. Deze kost ook €19,95.

4. & 5. Deze twee horen echt bij elkaar. Ik ben er nog niet helemaal uit of het shirt iets voor mij is, ik vind de kleur geweldig, maar ik (uhm... mijn moeder vooral) moet nog een beetje wennen aan het model. Als ik hem neem wil ik er wel graag de groene ballerina's bij. Gewoon lekker anders, maar wel perfect bij elkaar, en super leuk bij een denimrokje. Beide kosten €9,95.

Geen hele bijzondere items, maar ik vind ze leuk en vooral lekker draagbaar. Of ik alles ga bestellen weet ik nog niet, maar het blauw-witte shirt en de korte broek hoop ik in elk geval zo snel mogelijk in mijn bezit te hebben!

0 reacties :

Een reactie plaatsen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.