I did some shopping (Kruidvat)

2 comments
Goedemorgen!

Vandaag wil ik jullie wat nieuwe spulletjes showen die ik de afgelopen twee weken gekocht heb. Niet mega veel, maar voor mijn doen toch aardig wat ;-)
Eind vorige week heb ik het fototoestel er weer eens bij gepakt en probeerde ik weer even hoe ik de mooiste productfoto's kon maken (er is nog daglicht na schooltijd, yay!). Ik was eigenlijk niet van plan er een shoplog of collective haul te maken, maar de foto's zijn behoorlijk goed gelukt (tikkeltje donker, maar ach) dus wil ik ze eigenlijk wel delen.


Overzichtje van de spullen; mascara, lipgloss en de lakjes.
Alle lakjes. De namen links naar rechts: 08 night in vegas, 050 Moulin Rouge Light en 04 iced latte.
Iced latte met daaroverheen night in vegas-flakies! (Op mijn pink alleen de flakies, zonder basis.)
Flakies <3 (Op de foto komen ze minder mooi over dan dat ze zijn)


(Oud) roze met shimmer; super mooi! De gloss ruikt ook onwijs lekker, haha.
De LE Nymphelia Lashes to kill mascara in Black-Green
De kleur zit inderdaad tussen zwart en groen in.
Dat waren alweer al mijn aankoopjes :)
Vooral met de mascara ben ik heel blij, net als met het flakies-lakje van essence. Mochten jullie over één product nog een apart uitgebreid artikel willen zien; laat een reactie achter!

2 opmerkingen :

  1. ahhhh ik wil die multi sparkling ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je gekocht!
    Die flakie is echt prachtig, ik wil hem zelf ook graag :)

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.