I need your help! / Lay-out

8 comments

Al lange tijd heeft mijn blog Simply Handwritten al dezelfde layout. Een foto van de lucht, gemaakt in Duitsland, op de achtergrond. Een mooie foto maar toch vind ik het tijd voor een nieuwe, frisse layout! (Deze is een beetje donker, vinden jullie ook niet? Het lichte stuk van wolken verdwijnt namelijk precies achter de tekst.)
Ik heb daarnet vier nieuwe lay-outs ontworpen (allemaal met foto's die ik zelf gemaakt heb in Den Haag, diergaarde Blijdorp en onze eigen achtertuin), maar dan het grote probleem: ik kan niet kiezen! 
Ik vroeg me af of jullie misschien willen helpen kiezen, door in de comments te stemmen op jullie favoriet. Ik voorzie elke afbeelding van een letter (A,B,C of D) en dan kunnen jullie makkelijk vertellen welke jullie het liefst zouden zien op Simply Handwritten.

Ontwerp A - Den Haag

Ontwerp B - Bird in the backyard (bewerkt)

Ontwerp C - Den Haag

Ontwerp D - Blijdorp (vervaagd)
Mijn favoriet is denk ik ontwerp D (al vraag ik me af of die niet te druk is ook al is hij vervaagd) gevolgd door A. Ontwerp C vind ik ook wel erg leuk, misschien wel net zo leuk als ontwerp A. Minst favoriet is bij mij ontwerp B, maar dat komt denk ik doordat het contrast zo groot is.
Wat is jullie grote favoriet?

8 opmerkingen :

  1. B en D zijn het mooiste. En als ik dan echt zou moeten kiezen, zou ik voor B gaan, die is lekker vrolijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de laatste ook het leukste! succes met kiezen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De laatste vind ik het mooiste en past denk ik het best bij je blog :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heei Eline!

    Ik vind de eerste eertste erg leuk alleen kan je je titel niet erg goed lezen
    de tweede vind ik idd een beetje donker
    De derde lijkt op de eerste (die ik echt leuk vind) maar hier kan je de naam van je blog wel goed lezen
    de derde is ook wel leuk maar zelf vind ik het een beetje druk

    Dus ik zal voor de derde gaan!
    de keus is aan jou natuurlijk
    veel succes met het kiezen!

    liefs,
    Zeynep

    Zeynnepp.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. B & D zijn het mooiste, leuke blog! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ontwerp B het leukst. Lekker roze, dat spreekt me erg aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. D vind ik heel erg mooi! Wat een mooie foto :)

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.