I'm back :)

Leave a Comment

Een tijdje geleden had ik geschreven dat ik ging stoppen met bloggen op Simply Handwritten, om te gaan bloggen met Kris en Mariska op MeidenDing. Dat hebben we een tijdje geprobeerd, maar was toch niet echt een succes... We zijn alle drie best druk en komen er gewoon niet aan toe om netjes om de beurt te posten. Jammer maar weinig aan te doen.

Toch wil ik het bloggen niet opgeven, en gelukkig(!) had ik Simply Handwritten nog niet verwijderd. Dus vanaf vandaag wil ik weer gezellig hier gaan bloggen.
Ik weet niet of ik er aan toe kom om elke dag te gaan bloggen, maar ik doe mijn best om zo vaak mogelijk te posten.

Onderwerpen waar ik het vooral over wil gaan hebben; beauty, muziek, lifestyle, fotografie, personal life enz., maar suggesties voor andere leuke onderwerpen zijn altijd welkom!


Auf wiederhören! =3 

0 reacties :

Een reactie plaatsen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.