LE Overdose

9 comments
Nope, dit is niet de naam van een nieuwe limited edition van Catrice, Essence of MAC. (Al klinkt het eigenlijk niet eens zo slecht.) Het slaat op de overdosis aan limited editions die de afgelopen tijd in de schappen lagen. De LE's volgen elkaar in zo'n snel tempo op dat het bijna niet bij te houden is. Waar de ene Kruidvat nog wanhopig van de laatste limited spulletjes af probeert te komen liggen in de andere Kruidvat-winkels alweer nieuwe editions op hongerige beautyliefhebbers te wachten.

Maar is het allemaal niet een beetje te veel van het goede? We worden overspoeld met "limited" editions en het speciale gaat er een beetje af. Steeds minder meiden willen alles uit een LE hebben, ze worden selectiever. Veel blogs staan vol met aankondigingen van nieuwe LE's, al beperken steeds meer bloggers het (gelukkig!) alleen tot hun aankoopjes. (Aankondiging, shoplog en review; sorry girls, maar dat vind ik echt too much, zeker omdat je niet de enige bent die over deze producten schrijft!)

Van een LE word ik hebberig, want de spullen zijn er maar kort. Bij Essence en Catrice ook vaak goedkoop, en een impulsaankoop is zo gedaan! Gelukkig denk ik vaak nog even na of ik het product echt wil hebben, en ook ga gebruiken, en heb ik nog niet veel limited-miskopen gedaan. Maar ik kan me best voorstellen dat er heel wat LE-producten in een vergeten hoekje van je stash belanden. Te mooi om te gebruiken? Toch helemaal niets voor jou? Geen idee meer waarom je dit ook alweer moest hebben?

Een LE. Het blijft een moeilijk geval. Van mij mag het wel iets minder, als zal ik dat niet te hard roepen, want een aantal favoriete producten komen uit oude limited edions, dus wie weet wat er nog komen gaat.
Hoe denken jullie over LE's?

9 opmerkingen :

  1. Ik ben het zo erg met je eens! Eerst was het speciaal, nu komen er zo snel nieuwe dat ik er soms wel eens eentje mis..
    Leuke blog heb je!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk stukje heb je geschreven! Bedankt voor je comment!
    Liefs, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Eline! Ik kwam via een reactie van jou op mijn blog hier terecht. Zit je ook op Bloglovin'? Kan ik je volgen:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, mijn blog is (sinds kort) te vinden op Bloglovin'. Het linkje vind je in de zijkolom aan de rechterkant van mijn blog. Leuk dat je me wilt volgen :)

      Verwijderen
  4. leuke blog!
    en postst, ik heb even wat rondgekeken en het ziet er echt heel erg leuk uit hihi.
    ik ga je zeker volgen.
    liefs, denice.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.