Lentefoto's; planten en snorharen.

3 comments
Natuurlijk kon ik het gister na school niet laten om even de nieuwe 50mm lens uit te testen in onze eigen achtertuin. De foto's die ik gemaakt heb lijken behoorlijk op de foto's van de vorige keer, maar dat komt vooral doordat onze tuin behoorlijk overhoop ligt. Al sinds afgelopen zomer zijn we bezig met een grote verbouwing en dat is nog steeds niet helemaal klaar waardoor de beplanting nogal... uhm... beperkt is.
Klik verder voor foto's van de beplanting die zich door de verbouwing heen wisten te slaan en voor lieve buurkatten die maar al te graag een aai wilde in ruil voor een foto.

Wisten jullie dat een narcis eigenlijk staat voor dominantie en arrogantie? 

Het lijkt wel een Axe-reclamecampagne: CHAOS!

Ik was de bloemen voor de conifeer aan het fotograferen toen ik ineens deze beauty ontdekte. We waren allebei even  verbaasd elkaar te zien, haha.

Verkleind zeker niet op zn mooist, maar kijk eens hoe geweldig een 50mm lens is! Haarscherp dat spinnenweb.

Geen hele lenteachtig plaatje, maar wat is ze mooi hé? 100% fluffy! We zijn "dikke" vriendinnen, haha.

Weer een mooi 50mm effect, voorgrond haarscherp (letterlijk, hihi) en de achtergrond mooi wazig.
Geniet van de zon dit weekend!

3 opmerkingen :

  1. Wat een prachtige foto's! Je hebt echt talent! Heerlijk dat lekker weer! Leuke blog heb je! Ik ga je zeker volgen!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.