Mijn "werkplek"

3 comments


Ik vind het zelf altijd heel leuk om te zien anderen hun kamer ingericht hebben. Bij sommige bloggers kan ik echt kwijlen om de perfectie van hun slaapkamer of werkplek! Het leek me leuk om jullie vandaag een kijkje te geven in mijn kamer, op het plekje waar ik normaal werk aan mijn blog, teken en huiswerk doe. Juist ja; mijn "werkplek"!


De bovenstaande foto is niet echt heel bijzonder. Het is mijn vensterbank met in het hoekje een beker met pennen, potloden en dergelijke. De beker heb ik een paar jaar geleden gehad omdat ik hielp overblijven bij de kleuterklassen op mijn basisschool. De kleuters en hun juf hebben er speciaal voor mij allemaal lieve en leuke dingetjes op gezet. Geen mooie beker, maar ik word er wel vrolijk van!




.
Dit is mijn "hele" werkplekje. Mijn kamer heeft een L vorm, waavan het kortste gedeelte onder het dak zit. Hier staan mn bureau en grote bakken met één schuine zijde (zodat ze perfect passen onder het dak) om spullen in op te bergen. Op het moment ruim ik in de grootste mijn schoolspullen op, in die ernaast zitten alle schaatsen en die daarnaast, die je op de foto net niet ziet, is gevuld met oud speelgoed.) De kleur van de muur wil ik trouwens binnenkort veranderen, dan wordt het mooi zacht grijs.




Mijn bureau met mijn oranje laptop :) . En uitzicht op het huis van de buren, haha! 

Mijn muismat. Ondanks dat ik een laptop heb gebruik ik wel gewoon een losse muis omdat ik een tijdje geleden last kreeg van mijn hand omdat ik altijd de touchpad van de laptop gebruikte. Nu wissel ik dat af.
Het meisje op de muismat ben ik trouwens! Op de kinderboerderij toen ik klein was. Deze muismat was ooit een cadeautje voor mijn moeder, maar aangezien die hem niet gebruikt heb ik hem ingepikt. ;-)

Mijn nietmachine. Awesome! <3

Schattige potjes in mijn vensterbank. Links: kleine potloodjes en lucky paper stars, rechts: snoepjes!

Close up. De potjes zijn trouwens gewoon van de Nutella chocoladepasta.
Onder mijn bureau staat verder nog een ladeblok met drie grote laden, waarin ik mijn make up, een groot deel van mijn tekenspullen en nog wat andere dingen in opberg. Daarbovenop ligt een externe harde schijf, echt een must als je veel foto's maakt!
Ik moet wel even eerlijk zijn, het is hier meestal niet zo netjes. Ik had precies mijn kamer opgeruimd voor ik de foto's maakte.
Vinden jullie het leuk als ik vaker dit soort artikelen maak?

3 opmerkingen :

  1. leuk inderdaad om te zien :)
    Ik heb nog een vraagje, Hoe zorg je ervoor dat niet het hele artikel op de voorpagina staat, maar dat er staat: 'lees verder' ofzoiets :)

    we zouden het leuk vinden als je onze blog ook 'ns zou bekijken ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi!
    ik kan mijn bureau nooit zo mooi houden ;p
    ik volg je!
    liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.