NEWSFLASH

2 comments
Heey lieve lezeressen!

(Alvast excuses aan eventueel eventueel mee lezende heren, jullie zijn ook welkom hoor, haha.) Nadat ik gisteren een vrij "saai" artikel over huiswerk online had gezet wilde ik jullie vandaag verrassen met een behoorlijk artikel met heel wat mooie foto's. Gisteravond kwam namelijk onze nieuwe lens (Canon 50mm lens, hier komt vast nog wel een artikel over) en natuurlijk wilde ik daar wat mooie foto's mee maken. Maar jammer genoeg was de batterij van mijn camera na ongeveer 4 foto's leeg, waardoor ik geen foto's bij kon maken, maar de gemaakte foto's ook niet op de computer kan zetten. En aangezien we geen extra accu hebben...

Er is ook wat positiever nieuws. Sinds kort is Simply Handwritten ook te volgen op bloglovin'. Mocht je niet weten wat bloglovin' is, ik ben van plan hier binnenkort een korte uitleg over te schrijven. Voor de mensen die wel bekend zijn met bloglovin', volgen kan door *hier* of op het linkje in de rechter zijkolom van mijn blog te klikken!

Ander nieuws: waarschijnlijk zal ik voorlopig niet meer elke dag een artikel online zetten. Afgelopen week had ik op woensdag vrij zodat ik lekker veel tijd had om wat dingen in te plannen en voor te bereiden, maar in een gewone schoolweek lukt het net niet. Wordt dus alsjeblieft niet boos als er geen nieuw artikel online komt, dan komt het verse artikel gewoon de dag erna. Ik vind bloggen onwijs leuk dus ik zal het zeker zo vaak mogelijk doen, maar elke dag is gewoon iets te veel voor mij.

Als jullie trouwens nog request of andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik blog niet alleen voor mezelf, maar zeker ook voor jullie, alle tips, opmerkingen en vragen zijn van harte welkom!

Dit was het nieuws weer voorlopig,
geniet nog even van het zonnetje & nog een fijne avond verder!

Liefs, Eline

2 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.