NOTD ~ Little Tutu?

4 comments
Door het "LE Overdose" artikel ben ik weer eens door mijn nagellakjes gaan zoeken op zoek naar limited's. Ik vond dit lakje en begon me ineens af te vragen waarom die van mijn everyday-hoekje verhuisd is naar de rest van mijn lakjes. Dit was wekenlang mijn grote favoriet!

To be honest; dit lakje staat weer bij de favorieten! Hij is niet heel bijzonder of opvallend, maar ik vind hem erg mooi! Subtiele donker(?) roze glittertjes als er licht op valt en een lief zachtroze kleurtje; een mooie combinatie die perfect past bij de naam.

Het lakje heet namelijk "Wear Your Little Tutu" en is nummer 02 uit de Essence Ballerina Backstage LE. Best wel balen dat ik niet onmiddelijk een back-up van dit lakje heb gekocht, want ik ben bang dat dit lakje behoorlijk snel op zal gaan!

4 opmerkingen :

  1. Ik heb 'm ook, doe meestal wat meer laagjes voor een mooier effect :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die parelmoer glans zo mooi bij deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik denk dat hij ook leuk is voor onder een nail-art!
    Liefs, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.