Ooglook "Go Green!"

4 comments


Groen is al weer behoorlijk lang "echt mijn kleur". Sieraden, kleding, mijn schooltas, alles moet eraan geloven. Zo ook deze ooglook, geïnspireerd op de prachtige kleur groen ;-)



Op de foto's zie je (jammer genoeg) wel gelijk alle "foutjes", maar zo van een afstandje vind ik de look erg mooi! Nieuwsgierig naar de producten die ik gebruikt heb?


Producten:
Oogschaduwbasis (Etos)
Groene oogschaduw: 040 In The Army Now (Catrice)
Beige/ Lichte kleur oogschaduw: Hazel Green
(geen idee van welk merk hij is, ik heb hem laten vallen en daarna ge-depot, en het originele doosje heb ik nergens meer. Het was geen bekend merk in elk geval, maar de kleur is erg mooi!)
Highlighter: 090 Chocolate Temptation - kleur 1 (Catrice - oude collectie)
Oogpotlood: 05 Green (Revlon - oude collectie)
Mascara: Lashes To Kill - Black-Green (Catrice LE)

In The Army Now heb ik vooral in mn crease gebruikt, en daarna vervaagd. De highlighter onder mijn wenkbrauw en richting mijn binnenste ooghoek. De andere kleur die ik heb gebruikt heb ik vooral op het bewegend ooglid aangebracht, en is mooi geblend met In The Army Now.
 Je zou deze look ook mooi af kunnen maken met een gouden of zwarte eyeliner, maar omdat ik echt voor groen wilde gaan heb ik gewoon groen oogpotlood gebruikt. Op het aanbrengen van oogpotlood mag ik met dit potlood nog wel even oefenen, de kleur is mooi maar de structuur was even wennen.


Deze foto is best een beetje eng, hihi. 

Ps. Sorry dat je op de foto's mijn lenzen een beetje ziet zitten. Ik heb harde lenzen, waardoor je altijd het randje zal zien wanneer een foto van dichtbij genomen is. Ik hoop dat jullie dit niet erg vinden!

4 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.