Random talk & video

3 comments
Hallo lieve kijkbuiskindertjes!

(Het is dan wel geen tv, maar het klinkt zo vrolijk dat ik het toch graag laat staan, hihi) Maar goed, deze post niet om gezellig over de tv te gaan praten, maar om even lekker tegen jullie aan te praten. Ik zal mn best doen om het zo kort mogelijk te houden, want als ik eenmaal begin met praten... ;-)

Als eerste wil ik dit filmpje delen. Ik heb hier het afgelopen weekend hard aan gewerkt en wauw, het resultaat mag er zijn. Ik ben trots :) (Dat mag ik wel zeggen toch?)
Het verhaal van het filmpje is vrij persoonlijk, maar creatief ergens mee bezig zijn helpt mij altijd heel goed om dingen los te laten of over te geven. In dit geval ook.
Het leek me wel "leuk" dit met jullie te delen, omdat jullie me hierdoor misschien toch iets beter leren kennen.


Morgen komt overigens een goede vriend van me even langs, gewoon om even bij te praten en lekker muziek te luisteren; zin in! (Hij blijft er twee(!) uur langer voor op school, echt super lief! Maar daar ben je vrienden voor toch?) We gaan de laatste tijd ineens weer veel meer met elkaar heen, met alle gevolgen (uh... geruchten) die daar bij horen. Maar ach, laat ze maar denken. Male-friends mogen dan wel niet door iedereen geaccepteerd worden, voor mij zijn ze onmisbaar! Jongens hebben af en toe echt "vernieuwende ideeën" en natuurlijk ook gewoon leuke(re?) humor.

Oeps! Dat kort houden is niet helemaal gelukt, haha. Nu weten jullie in elk geval wel weer wat mij bezighoudt. En hoe gaat het met jullie?

3 opmerkingen :

  1. awh wat lief van die vriend!, ik vind dat ook altijd zo vervelend. Als ik een goede vriend heb moet dat meteen meer betekenen.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.