Selfmade armbandje

8 comments
Een goede vriend van mij kwam twee weken geleden ineens op school met een stoer zelfgemaakt bandje om zijn arm. Gemaakt van schoenveters, bleek later, hihi.
Hij heeft me aangestoken met het armbandjes-virus maar ik ging toch voor een iets meer stijlvolle variant. Een geknoopt vriendschapsbandje! (Ook wel macramé genoemd.) Deze eerste poging was puur voor mezelf maar misschien ga ik er in de toekomst nog een paar bij maken voor mijn vrienden die een jaar eerder examen doen als ik. Lijkt me een leuk "aandenken" aan de gezellige tijd op school samen.

Dit is een close-up van het bandje. Het patroon klopt niet perfect, maar ik vind het behoorlijk goed gelukt voor een eerste poging! Inmiddels weet ik ook hoe je een hartje kan knopen, dus dat patroon ga ik zeker nog proberen.

Nog een foto van het bandje om mijn pols. Ik vind het zo leuk staan! Ik ga er voor mezelf sowieso nog wat bijmaken, in elk geval in blauw-wit (dat wordt het helemaal deze zomer!) en legergroen met nog een kleurtje. Hieronder nog een foto van weheartit; veel bandjes bij elkaar staat zo speels en 's zomers! 


Wat vinden jullie van deze stijl armbandjes?


8 opmerkingen :

  1. Ik heb helemaal gek van sieraden!!
    zelf vind ik deze armbandjes erg leuk
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit!
    Ik heb er zelf ook één geknoopt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, die maakte ik vroeger ook altijd :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem erg leuk!
    Vooral als je hem combineerd met nog meer armbandjes zoals op die we heart it foto.
    Ik volg je nu :) Liefs, Rieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt heel leuk! ik probeer het altijd, alleen ben ik niet zo handig haha! c:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan! Met veel kleurtjes vind ik het vooral heel leuk en al helemaal als je hele arm er mee onder zit!
    Ik ga je volgen hoor, superblog! Volg je me terug? xx

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.