Spring pictures!

4 comments
De zon schijnt, buiten lopen zonder jas kan weer; de winter is voorbij! Nadat de zon al een hele tijd door mijn raam had geschenen besloot ik toch maar even de tuin in te gaan. En dat leverde een aantal mooie foto's op!









De allerlaatste foto (crappy mobiel-kwaliteit, sorry!) is (jammer genoeg!) niet vanuit onze achtertuin genomen, maar een paar uur later bij de Reeuwijkse Plas. Daar kom ik net vandaan met wat vrienden. Ze kwamen me spontaan ophalen om even naar de steiger te gaan, en daar zeg ik geen nee tegen.
De lente begint officieel pas 20 maart, maar voor mij was dit al de eerste lentedag! Ik kan niet wachten tot het zomer is!

4 opmerkingen :

  1. wat een prachtige foto's! word er helemaal vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!
    Ik ga je volgen, volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's !
    je bolg is ook erg leuk ik volg je :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.