TEST - Productfoto's met 50mm lens

7 comments



In de korting-bak bij het Kruidvat zag ik tot mijn grote verbazing nog een heel aantal Nymphelia-blushes liggen! Normaal gesproken ben ik niet zo'n blush draagster, maar ik had inmiddels zoveel reviews en prachtige foto's voorbij zien komen dat ik het niet kon laten om hem mee te nemen. Voor €2,50 was deze blush van mij!
Reviews hebben jullie waarschijnlijk al genoeg gezien over dit product -en ik heb hem nog niet lang genoeg om er echt goed iets over te kunnen zeggen- maar foto's zie je nooit te veel, toch? Ik vond deze aankoop een goede reden om lekker de tuin in te duiken en wat mooie productfoto's te maken. Het was de eerste keer dat ik productfoto's maakte met deze nieuwe 50mm lens, maar ik ben heel tevreden over het resultaat!
Klik verder voor een overdosis aan foto's!










7 opmerkingen :

  1. Prachtige foto's hoor!
    Netjes dat je hem uit een kortingsbakje gevist heb :)
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw heel erg mooie foto's, ik ben echt jaloers dat je die blush voor 2,50 mee kon nemen ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's!

    x

    www.missmariab.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.