Woensdag: Azië dag

3 comments

Afgelopen woensdag was het voor mij echt Azië dag! Ik vind Azië en de culturen daar sowieso al erg tof, maar woensdag deed ik ineens onbewust wel heel veel Aziatische dingen. Nieuwsgierig?

Samen met vriendin (en nog twee andere meiden) uit mijn klas moest ik een gymles geven, en guess what? We deden een judo & jiujitsu - workshop! Gelukkig niet met de hele klas (al die drukke mensen die elkaar op de grond gooien en armklemmen doen; slecht idee!) maar met het deel van de klas dat er echt zin in had. De rest ging hockey doen onder leiding van de andere twee meiden uit mijn klas. De gymles ging onwijs goed en iedereen die het aan het judo & jiujitsu -onderdeel had meegedaan vond het heel leuk.
Van onze gymleraar kregen we een 9,0 voor het geven van deze les, yes! :)

Na deze gymles (het 7e en 8e uur met daarna nog een half uur bijles scheikunde) kwam ik uitgehongerd thuis. Tijd voor een tussendoortje! In de kast hadden we nog noodles liggen dus die heb ik lekker klaargemaakt en in het zonnetje naar binnen gewerkt.

's Avonds kwam mijn oma, en die zou ook bij ons komen koken en eten. Mijn oma is geen enorme keukenprinses maar haar nasi is echt overheerlijk. Je raadt het al... ze maakte nasi! Haha. Na een lesje Japanse vechtsport en een oosters tussendoortje kon nasi met kipsaté er ook nog wel bij!


Al met al een behoorlijk Aziatisch dagje. Maar zeker voor herhaling vatbaar!

Zijn jullie weleens op één dag onbewust heel veel met een bepaalde cultuur bezig?

PS. Vergeet niet *hier* te stemmen op jouw favoriete nieuwe lay-out voor Simply Handwritten!

3 opmerkingen :

  1. Superleuk! Haha, ik sta daar eigenlijk nooit bij stil ;)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat grappig dat je dan onbewust zo met 1 cultuur bezig bent op een dag! Ik heb wel dat ik thema eten klaarmaak, dus als ik italiaans eten maak, wil ik ook een italiaans toetje, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.