Butget tip: French manicure

8 comments


Al een hele tijd geleden had ik de bovenstaande foto gemaakt, het setje nog keurig in de verpakking, vers uit de winkel. Stom genoeg was is na het maken van de foto's deze lakjes eigenlijk totaal vergeten. Domper, want deze budget lakjes zijn perfect voor een French manicure!



Ik heb de lakjes gekocht bij de Wibra, voor het wereldbedrag van €1,49! Daarvoor krijg je 5ml witte nagellak, 10ml zachtroze/ doorzichtige nagellak en twee velletjes stickers. Ik verwachtte er niet al te veel van, maar het tegendeel bleek waar! 



Hier draag ik zowel het witte als het roze lakje. Ik had een beetje haast, wat ook wel te zien is aan de witte randjes, maar gelukkig drogen deze lakjes (vooral de roze) onwijs snel. Groot pluspunt! 



Nog een foto van het witte lakje op mijn tips met de roze lak daaroverheen. Het ziet er uit als een basic French manicure, exact waar het voor bedoeld is. Ook hier heb ik geen gebruik gemaakt van de stickers, maar het witte lakje is ook prima uit de losse pols te gebruiken.



Dit is hoe ik dit setje meestal gebruik. Gewoon alleen de roze lak over op mijn nagels. Dit droogt snel en blijft prima zitten (zelfs na een dag marktwerk zit dit lakje nog op mijn nagels!).

Ik ben erg tevreden over dit setje. Voor €1,49 echt een aanrader. Ik had niet verwacht dat nagellak van de Wibra nog eens tot mijn meest gebruikte nagellak zou gaan behoren, maar met korte droogtijd en goede houdbaarheid is het zeker terecht. :)

Heb jij producten waar je weinig van verwachtte maar die uiteindelijk erg fijn bleken te zijn?

8 opmerkingen :

  1. wat een goed product, zeker voor dat geld! Ik heb het vaak met spullen van de action, die zijn vaak een stuk beter dan je denkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet erg heel goed uit! en ook nog vor die prijs (:
    ik moet er zelf ok maar eens gaan kijken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die ook maar ik heb voor 1.00 euro op de zwarte markt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb die ook maar ik heb voor 1.00 euro op de zwarte markt

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.