Gelezen: "Pirates!" [2/2]

3 comments

Gisteren schreef ik al over het boek "Pirates" van Celia Rees. Ik wilde er eigenlijk nog meer over kwijt, maar de blogpost werd me iets te lang, haha. Daarom vandaag "deel 2".

Ik zal niet meer van het verhaal verklappen maar ik wil nog wel wat andere dingen met jullie delen over dit verhaal. Het is namelijk omgezet in een prachtige (fanmade!) film, gemaakt in Sims 2. (Heel veel respect voor de maker, ik weet hoe moeilijk het is en het ziet er echt perfect uit!) Niet het volledige boek (ongeveer 400 pagina's) is omgezet in videobeelden, maar wel het begin. Een prachtige manier om kennis te maken met dit boek!







Zoals je merkt ben ik helemaal gek op dit boek :)

Kenden jullie dit boek/ verhaal al?

3 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.