Ik ga op reis... en ik neem mee...

7 comments

Dit weekend hoop ik door te brengen in een knusse (en hopelijk warme) blokhut in Vierhouten. Ik ga namelijk op kamp! Natuurlijk hoef je er op kamp niet geweldig uit te zien, maar wat spulletjes voor een kleine touch-up gaan er toch wel mee. Kijk mee naar de producten die ik heb ingepakt!



De make up gaat mee in dit schattige kleine tasje. Erg handig en beter dan al dat graafwerk in mijn grote toilettas. 


Alles bij elkaar. Het is niet heel erg veel, want ik heb ervoor gekozen om geen oogschaduw mee te nemen. Mezelf kennende zal ik dat op kamp toch niet dragen en het is toch een vrij lastig product om te vervoeren (extra kwasten mee, basis mee, breuk in je palette etc.). 


De lipproducten die ik meeneem. Allemaal lekker basic en verzorgend. Hema lip balm voor een lief roze glansje, de Max (Action) gloss met heerlijke smaak en mooie glans, de Labello met een licht roze kleurtje en de Blistex voor de echte noodgevallen. Ook allemaal behoorlijk butgetproof, dus geen drama als ik er één verlies tijdens een boswandeling of dropping.


Dan de oogproducten die ik wel meeneem; wimperkruller, mascara, oogpotlood en een schoon borsteltje. De mascara en het oogpotlood zijn beide donkergroen, mijn favoriete kleur. Het schone borsteltje gebruik ik om klontjes of aan elkaar geplakte wimpers te scheiden. Ideaal!


En dan de... huidproducten? Ik neem mijn geweldige hydraterende crème van RoC mee en een concealer van Catrice. Die laatste ga ik vast hard nodig hebben voor mijn wallen, haha! Als laatste een Matte Pressed Powder met een kwast (die er vrij zielig uitziet omdat hij net gewassen is).

Ik neem niet echt bijzonder veel mee, want veel make up zal ik toch niet gaan dragen. Toch vind ik het fijn om in elk geval deze basic producten mee te nemen. Zeker wanneer ik moe ben, en dat zal op kamp vast gebeuren, kan een klein beetje make up wonderen doen!

Nemen jullie weinig of geen make up mee als je op reis gaat? Of stop je het liefst je volledige stash in je koffer - voor het geval dat?

7 opmerkingen :

  1. Ik neem eigenlijk zelf altijd weinig make-up mee. Maar ik gebruik dagelijks ook erg weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook. En zeker op kamp is het zonde om veel mee te nemen, je wordt toch vies, haha. Make-up is dan alleen maar lastig.

      Verwijderen
  2. leuke blog! ik volg je, volg je terug? www.belovedlifestyle.tk

    xx veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spullen! Is de kleur van mascara trouwens ook goed te zien? X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van een afstand lijkt het gewoon zwart (al staat het minder hard in je gezicht), in het licht wanneer je echt dichtbij staat zie je een beetje dat hij in werkelijkheid groen is.

      Verwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.