Music Of The Moment

8 comments



Volgens mij heb ik echt al veel te lang niets meer over muziek geschreven, hoog tijd om dat weer eens te doen! Vandaag is het tijd om mijn favoriete nummers van het moment voor jullie op een rijtje te zetten. Verwacht niet te veel top 40, want de radio staat bij mij zelden aan. Wat je wel kan verwachten? Een beetje rock, electropop en onbekende maar onwijs goede artiesten!




We beginnen goed, met één van de nieuwe nummers van Only Seven Left. Heerlijk nummer, en wouw, wat zijn ze vooruit gegaan sinds hun vorige CD! Een ander keigoed nummer van OSL (waar ik mezelf best wel goed in kan vinden qua tekst) is Safe To Say.





We blijven een beetje in de mannen/ jongens -stemmen, volgende band die ik heel leuk vind is namelijk Parachute. "A song nobody knows, but to her it sounds like home" :)



"Even If It Breaks Your Heart" is een prachtig liedje over het volgen van je droom. Heerlijke pure muziek, een stem die klinkt alsof er mee geleefd is, love it! Dit liedje speel ik de laatste tijd ook veel op mijn eigen gitaar, maar jammer genoeg is mijn stemgeluid lang niet zo mooi en uniek.


Dan tijd voor wat vrouwelijk stemgeluid! Het nieuwe nummer van Paloma Faith is zoals gewoonlijk weer adembenemend. Sommige mensen vinden dat ze een zeurderige stem heeft, maar ik vind het erg mooi.


Ik sluit af met een zangeres waar ik al lange tijd fan van ben: LIGHTS. Electropop van een meisje dat al lang niet meer klinkt als "de vrouwelijke Owl City". Ze heeft een totaal eigen sound ontwikkeld, en wouw, wat klinkt die lekker!

Dit waren mijn favoriete nummers van het moment, wat een lijst, haha.
Welk liedje luister jij het meest op dit moment?

8 opmerkingen :

  1. Je hebt een hele andere muziek smaak als mij :)
    Vind het opzich wel leuke muziek!
    Ik ben laatste tijd helemaal gek van het nummer don't blame the party van the bingo players.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaaa, only seven left!!!! Die single vind ik zoo goed :) De andere nummers kende ik nog niet, of had ik vaag een keer voorbij horen koemn, maar wat heb je een toffe smaak!
    Ik ben zelf op het moment helemaal Chef'Special fan, en iedereen in mijn omgeving wordt er de dupe van, haha, verder luister ik veel Caro Emerald/kyteman/jungle by night, dat soort muziek en veel destine/makebelieve/boys like girls/the pretty reckless, tussendoor nog wat hiphop & dance en verder een hele hoop glee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! En zeker leuke muziek!!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.