Nieuwe Lay-Out

6 comments



Een tijdje geleden vroeg ik hier jullie hulp bij het kiezen van een nieuwe achtergrond. En ik wil dan ook alle mensen die gestemd hebben via de comments heel erg bedanken! Vandaag ging de nieuwe lay-out online :)
Ik kon niet wachten tot mijn blog nog mooier was, hihi. Ik hoop dat hij niet te druk wordt door de nieuwe achtergrond, en als dat wel het geval is hoor ik dat vast vanzelf van jullie. Hierboven nog een laatste keer de oude lay-out, hieronder nog een keertje de preview van de nieuwe.


6 opmerkingen :

  1. Je nieuwe lay-out is mooi geworden!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt een super vrolijke lay-out, erg mooi :)!
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je nieuwe layout is echt superleuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for the comment ! ^^ This new layout looks really nice. Lovely photo.

    Satu
    Indie by Heart

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.