Pokemon-inspired Nail Art

11 comments

Ja, je lees het goed. Een Nail Art geïnspireerd op Pokemon! Ik vond het zelf wel heel tof, misschien niet echt iets om naar school te dragen, maar onwijs leuk om te maken. Kijk mee naar een overdosis aan foto's van mijn Pokemon-nagels.


Hebben jullie net zo'n zwak voor Pikachu als ik? Hij (het?) is zo lief! Ik had al mijn vingernagels voorzien van zijn schattige hoofdje, en op mijn duim -hoe kan het ook anders- een pokeball.


Oké, niet alle Pikachu's zijn even goed gelukt, maar je snapt het idee. Mn wijsvinger en ringvinger vind ik wel erg mooi geworden.


Nog een keer een "familie-foto" van het geheel. Een tikkeltje kinderlijk, maar zo ben ik ook wel. Ik word er blij van :) 


Deze Nail Art is trouwens best gemakkelijk na te maken. Je hebt er maar vier nagellakjes voor nodig, in kleurtjes die de meeste meiden wel zullen hebben.


De lakjes die ik gebruikte: een witte kleur uit de oude collectie van essence, Mellow Yellow van essence, de  mat zwarte striper uit de I Love Berlin LE van essence en een rood lakje van The Color Workshop. 


Nog een laatste foto om het af te leren, haha. Misschien houd ik de Pikachu op mijn ringvinger er wel op, gewoon als grapje tussen mijn andere (inmiddels weer) normale nude nagels. 

11 opmerkingen :

  1. Wauw, het is je echt goed gelukt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah je hebt het echt mooi gemaakt! Ik zou er zelf nooit mee lopen maar je hebt het prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk!
    Vooral die op je ringvinger is erg goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahw, sommige zien er echt heeel schattig uit! Goed gelukt hoor!

    Leuke blog! Ik volg je, neem je ook een kijkje op mijn blog? http://fashionskillsforyou.blogspot.com/

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Omg! Deze is echt té leuk! Love it. :) Kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wou dat ik zo'n nailart kon maken! Wat ziet het er tof uit. :) Erg goed gedaan, mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh deze zijn echt heel leuk!
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.