Random wishlist (incl. boekenwishlist)

10 comments

De laatste tijd is mijn beauty-wishlist behoorlijk gekrompen, maar mijn wishlist in het algemeen is gigantisch gegroeid! Creatieve dingen, boeken, het lijkt wel een verslaving. Als je er eenmaal aan begint... Haha. Klik verder voor uitleg en de rest van mijn wishlist!

1. Transferpapier! Dit wil ik al een tijdje, omdat het een mooie en makkelijke manier is om unieke kledingstukken te maken. Ik wil wat verschillende opdrukken proberen op t-shirts van de HEMA. Ook heb ik een heel leuk shirt met opgedrukte veren gezien bij de New Yorker, maar omdat ik daar daarna niet meer geweest ben en het shirt toen niet kon kopen, ga ik misschien zelf wel zo'n soort shirt maken. Maar dan niet gewoon met veren, maar met een dromenvanger. Lijkt me erg gaaf!

2. Only Seven Left, een geweldige band die ik al vaker voorbij hem laten komen op mijn blog. Aan het eind van de week treden ze op in Den Haag en Utrecht, maar omdat we waarschijnlijk op vakantie gaan (last-minute) kan ik er waarschijnlijk niet heen. Ik had plannen om er met een vriend heen te gaan, maar dit kan dus waarschijnlijk niet doorgaan. Jammer, maar ik ga zeker proberen de volgende tour wel te zien!

3. China Glaze lakjes. Ik ben ineens helemaal gevallen voor China Glaze, en niet gek ook met prachtige lakjes voor een acceptabele prijs. Op het moment vind ik Cream Puff (links) en Seashell (rechts) heel erg mooi, maar ik sta nog niet op het punt ze te bestellen. Het online bestellen houdt me nog een beetje tegen...

4. Niet zozeer een hug (knuffel), maar wel contact. Dat klinkt misschien raar, maar ik ga het proberen uit te leggen.
Allereerst komt mijn e-mail vriendin uit Roemenië(!) deze zomer naar Nederland! Super tof en ik ga haar dan ook zeker meeten. Ik spreek haar niet heel vaak, maar ik ben toch wel benieuwd want ze komt onwijs leuk en aardig over.
Daarnaast zou ik het heel leuk vinden weer wat meer contact te hebben met mensen die ik, door omstandigheden, gewoon al veel te lang niet meer gesproken heb. Ik weet zeker dat ze me niet vergeten zijn, maar veel contact, neh, dat is er niet. Ik ga daar in elk geval wat aan proberen te doen, dus meiden: duim voor me!
Dan om maar even goed af te sluiten nog een groot aantal boeken die ik het liefst vandaag nog in mijn boekenkast zou zetten. Jammer genoeg is lezen een dure hobby wanneer je na een tijdje de bibliotheek "uitgelezen" hebt.

1. Drie Engelstalige boeken van Julie Bertagna. Het eerste deel Exodus heb ik al in het Nederlands, maar de andere delen zijn niet vertaald. Ik zou graag de hele serie in één taal hebben, dus in dit geval wordt dat Engels. De boeken zijn geweldig en zetten je behoorlijk aan het denken over de wereld. Fictie met een boodschap, daar houd ik van!

2. Becca Fitzpatrick schreef het geweldige boek Hush Hush (NL: Drift) vol mysterie en gevallen engelen. Ik heb het boek in het Nederlands gelezen, maar zou hem ook wel in het Engels willen lezen. Of ik de boeken ook echt wil hebben is een twijfelgeval. Gevallen engelen vind ik erg interessant, maar misschien is dit boek iets te "duister" om in eigen bezit te hebben. Voorlopig ga ik dus gewoon Cresendo (NL: Dwalen) in het Nederlands reserveren bij de bieb. Het laatste deel is er volgens mij nog niet in het Nederlands.

3. Hier het zelfde verhaal als bij 1. Gemma Malley schreef ook drie toekomstromans (ook prima los te lezen) waarvan ik deel twee in het Nederlands las. Ik ben benieuwd naar de rest, en om mezelf toch een beetje te trainen tijdens het lezen wil ik ook deze boeken graag in het Engels.

Dit was mijn random wishlist, een behoorlijke lijst als ik het artikel zo zie. Al zie ik boeken echt als investeringen (in jezelf ^^ ) dus die tellen niet echt waardoor het allemaal best meevalt ;-)

Houden jij ook een wishlist bij of ben je meer van de impulsaankopen?

10 opmerkingen :

  1. wat een toffe wishlist! Ik hou ook een wishlist bij, maar koop alleen impulsief. Dit heeft als gevolg dat mijn wishlist langer wordt en mijn geld minder (a)
    Boeken zijn sowieso altijd goed om te kopen, maar ik wil wel zeker weten dat ik de boeken nog een keer lees voordat ik ze koop & ik heb nog zoveel concerten waar ik stiekem heel graag heen wil :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wishlist! Ook leuk dat er een boeken wishlist bij stond! :) Ik heb niet echt een wishlist die ik bijhoud, maar ik maak er soms wel eentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke wishlist! Ook wel cool dat je een boekenwishlist hebt gemaakt! (: liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. T-shirt transferren is leuk! En wat tof dat je email vriendin naar Nederland komt, klinkt heel tof! Leuke wishlist. :)

    Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke wishlist!

    Trouwens, ik houd een give away op mijn blog, je kunt nog steeds meedoen. Als je al meedoet: wat leuk! Als je nog niet meedoet: breng daar verandering in ;) » http://letsdothepenguin.blogspot.com/2012/04/bron-het-is-de-bedoeling-dat-je-ooit.html#comment-form ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Mooie lakjes :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.