Shoplog Gouda

4 comments

Afgelopen donderdag ben ik even met mijn moeder de stad in geweest, en vrijdag ben ik nog even alleen wezen shoppen. Een ik wat leuke dingen geshopt, en voor de afwisseling ben ik (gelukkig!) heel wat verder gekomen dan alleen Kruidvat. Klik verder voor foto's van mijn nieuwste aanwinsten!




Als eerste wilde ik naar het tijdelijke winkeltje in de markt-passage. Ik had de laatste keer een enorme voorraad goedkope oortjes gezien. En aangezien ik altijd mijn oortjes kwijt ben op het moment dat ik weg wil, leek het me geen overbodige luxe om een extra paar oortjes aan te schaffen. Ze verkochten oortjes voor €1,95 (geen in-ear), oortjes van €7,99 (in-ear van Grundig) en eigenlijk alles wat daartussen zat. Voor €2,99 nam ik dit paar in-ear's mee.


Normaal koop ik nooit iets met een skull of doodshoofd erop, maar deze oortjes waren een heel stuk mooier dan de andere in-ear's in dezelfde prijsklasse. En als ik het echt zat ben kan ik ze altijd nog pimpen met nagellak. Het geluid is trouwens boven verwachting, gewoon prima kwaliteit. :)


De oortjes in mijn oor. Ik had hiervoor nog oordopjes die niet in-ear waren, maar deze zitten heel wat fijner. En aan het uiterlijk wen ik vanzelf wel.


Ik kon het niet laten toch even naar de Kruidvat te gaan. Binnen was het een gekkenhuis. Allemaal meiden stonden breeduit voor de schappen en erg leuk shoppen was het dus niet. Gelukkig wist ik al een beetje wat ik wilde hebben. Ik wilde deze Stay With Me lipgloss al een tijdje en aangezien mijn oude nagelvijl zijn beste tijd wel gehad had was dit een goede gelegenheid om een nieuwe te kopen!


De sjaal waarop alle andere foto's zijn gemaakt is ook één van mijn nieuwe aanwinsten. Het is een enorme gekreukelde sjaal met opdruk van de Amerikaanse vlag. Ik vind de vlaggen-trend echt heel erg leuk, dus deze sjaal riep gewoon mijn naam! En voor €5,99 kon ik hem natuurlijk niet bij Bas Tas laten liggen.


Als laatste was ik op zoek naar een nieuwe spijkerbroek. Deze vond ik bij de Coolcat. Ik kom echt nooit bij de Coolcat, maar een vriendin van mij koopt hier altijd haar broeken en was er erg enthousiast over. Voor €24,95 was deze broek van mij. Hij staat erg goed, dus ik ben er blij mee :)


PS. Wat vinden jullie van mijn nieuwe lay-out?
Mooi of eigenlijk een beetje te druk?

4 opmerkingen :

  1. Ik heb je blog net ontdenkt en ik volg je nu via bloglovin! Je kan me terug volgen als je dat leuk vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes!
    Super vette oortjes, en echt een hele leuke sjaal! :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Vooral die sjaal is echt super leuk, eens kijken of ik die in een van mijn winkels vind hier in de buurt haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen! Die sjaal vind ik erg leuk, zie er ineens iedereen mee lopen en ik vind het een leuke trend!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.