Sorry!

9 comments

Hoi lieve lezers,
hierbij wil en moet ik echt mijn excuses aanbieden. Ik ben veel, maar dan ook veel te lang niet bezig geweest aan mijn blog! Sorry! & erg genoeg, kan ik de komende twee(!) weken ook heel weinig aan mijn blog doen.

Afgelopen week ben ik gewoon erg druk geweest met school (presentatie, opdrachten, repetities) en is het bloggen er gewoon een beetje bij in geschoten. Wanneer ik eindelijk klaar was met mn huiswerk was ik doodmoe, en was het vaak ook al behoorlijk bedtijd.

Komende week ben ik even een weekje offline. Ik ga samen met mijn ouders en minstens 12 boeken een weekje naar 's Gravenzande. Ik heb er zin in, al zal ik niet te vaak het vakantiehuisje uit komen. Ik heb de rust gewoon nodig, en ga er dan ook echt van genieten. Boeken moeten wel mee, de helft voor school, de andere helft omdat ik ze gewoon graag wil lezen. (Na de vakantie kunnen jullie dus lekker veel artikelen over boeken verwachten!)

De week daarna ben ik in Londen! Gaaf hé? Met school ga ik een week naar Londen en ik zit in een gastgezin met één van mijn beste vriendinnen, naamgenote Eline. Ik heb er echt heel erg zin in! Mijn videocamera gaat ook mee naar Londen, dus waarschijnlijk krijgen jullie daar nog wel wat van te zien.

Hopelijk hebben jullie enig begrip voor mijn afwezigheid.
Ik wil jullie allemaal nog even een fijne vakantie wensen!

Liefs, Eline

9 opmerkingen :

  1. Super vet dat je naar Londen gaat ! Heel veel plezier op vakantie en in Londen alvast iniedergeval.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeeeeel veel plezier met je vakanties! Wat gaaf ook dat je bij een gastgezin bent in Londen, zo heb je toch meer de 'echte' Engelse sfeer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig, ik dacht dat je gestopt was nu ben ik weer blij (:
    & Heel veel plezier met de vakanties!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier, geniet van je rust!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier! Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier! Fijne vakantie!
    Liefs!
    ps, ik snap het hoor, dat je soms gewoon even geen tijd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik snap het hoor ;) Nog een fijne vakantie gewenst! :) Kus.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.