Spam je blog!

7 comments

Naast bloggen ben ik ook groot fan van blogs lezen. Niets zo leuk als nieuwe toffe blogs ontdekken! Vandaag dus de mogelijkheid voor mij en jullie om leuke nieuwe blogs te ontdekken.

Laat in de comments een korte omschrijving van je eigen (of bij gebrek daaraan: je favoriete) blog en daarbij mag je ook in de reactie een linkje plaatsen naar deze blog. Maximaal één comment per blog.

Ik kijk er naar uit jullie blogs te bekijken! :)
Fijn weekend allemaal,

Liefs, Eline

7 opmerkingen :

  1. Yeeah leuk ik heb ook een blog ja!
    www.shimmer-pie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nu kan je er niet op drukken!
      Nu wel?

      http://www.shimmer-pie.nl

      Verwijderen
  2. Hartstikke leuk! hahhaa

    nou komt die:

    www.lounabeauty.wordpress.com :)

    Liefs -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het goed is heb jij mijn blog al bekeken, want ik kreeg een reactie van je ! Maar misschien voor je lezers : mariekkk.blogspot.com, maar ik ben druk bezig met een .nl site, dus zeer binnenkort ben ik te vinden op mariekkk.nl

    Trouwens, wat een leuke blog heb je, ben je gelijk gaan volgen op bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice idee!

    www.stylebybo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hooi,

    jij kent mij niet, en ik jou niet, maar ik zat wat rond te kijken en toen kwam ik een Eline tegen, die net als ik ook Eline heet en ook christelijk is. En blogt. Vond ik wel grappig (:
    && ik vind dat je leuk blogt! (:

    elinepen.blogspot.com (=

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.