Vergeten aankopen? Mooie aanbiedingen!

5 comments

De grote "1+1 gratis" actie van Kruidvat zal vast niet aan jullie voorbij gegaan zijn. Naast onwijs veel shoplogs kwam ik ook behoorlijk wat uitspraken over "vergeten aankopen" tegen. De spulletjes die je bij nader inzien ook had willen kopen, maar waarbij je je dat net iets te laat bedacht.
Gelukkig zijn er naast deze grote aanbiedingen ook mooie minder grote acties. Hier de leukste en mooiste aanbiedingen op een rijtje!



Kruidvat heeft weer een aantal leuke aanbiedingen, ideaal voor beautylovers met een beperkt budget die toch graag wat betere merken gebruiken! Voor Gosh geld namelijk 1 + 1 gratis, en op Maxfactor producten krijg je 30% korting.

Etos geeft ook korting op Maxfactor producten, maar dan alleen op mascara en foundation. Op alle mascara's en foundation's krijg je namelijk €5,- korting. Als je daarnaar op zoek bent wordt het dus echt even rekenen of je goedkoper uit bent bij de Etos of bij Kruidvat.

Bij ICI Paris XL krijg je 50% korting op verschillende geuren (o.a. Pulse van Beyoncé), krijg je tot 40% korting op verschillende geschenksets en 25% korting bij aankoop van twee make-up producten.

Ook Trekpleister heeft wat leuke aanbiedingen. 50% korting bij aankoop van twee Catrice mascara's (1+1 gratis dus), en geld voor een aantal (jammer genoeg niet alle!) Rimmel London producten: 50% korting!
En als laatste een actie die ik al behoorlijk vaak voorbij heb zien komen: twee essence my skin of pure skin producten voor €3,-.
Met Moederdag op komst verwacht ik eigenlijk nog wel meer mooie aanbiedingen (zeker parfum), dus tot die tijd probeer ik jullie op de hoogte te houden van de beste aanbiedingen. Hopelijk hebben jullie wat aan zo'n overzichtje ;-)

DE AFBEELDINGEN DIE IK HEB GEBRUIKT IN DIT ARTIKEL KOMEN VAN ANDERE WEBSITE'S EN ZIJN NIET DOOR MIJZELF GEMAAKT, IK HEB ZE WEL ZELF BEWERKT. 


5 opmerkingen :

  1. vet handig zo'n overzicht :) Ik hoop dat hoe dichter we bij moederdag komen hoe goedkoper de geuren worden, want ik heb wel behoefte aan lekkere parfums voor minder geld :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super handig artikel! Heb er zeker wat goeie dingen uitgehaald dankje wel :)!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.