Waarom (beauty)bloggen awesome is!

4 comments

Al jarenlang schieten (beauty)blogs als paddenstoelen uit de grond. En niet zo vreemd ook, want bloggen is hartstikke leuk! Vandaag een lekker "praat-artikel" over bloggen.

Allereerst kan je op je eigen blog natuurlijk lekker je ei kwijt. Schrijven over wat je maar wil zonder de beperking van 140 tekens (twitter) of het risico dat je complete klas ongewenst met je meeleest (facebook). Je kunt heerlijk schrijven over dingen die je leuk vind, foto's maken van dingen die je mooi vind, kortom: je passie delen!

Foto's maken van producten! Hier kan ik zo van genieten! Het geeft mij een goede reden om lekker vaak met de spiegelreflexcamera bezig te zijn, helemaal omdat de foto's niet ongebruikt verdwijnen naar de externe harde schijf waar ik ze altijd op opsla.
En natuurlijk is het ook dubbel genieten wanneer je na de eerste foto's van het spiksplinternieuwe onaangeraakte product ein-de-lijk het product aan mag raken. Yay! Niet alleen een puur-geluk momentje wanneer je het product mee de winkel uit mag nemen, maar ook nog zo'n mooi momentje wanneer je het product aan mag raken, mag swatchen en naar hartenlust mag gaan gebruiken.

Het kopen van producten die je eigenlijk niet nodig hebt is gemakkelijk goed te maken met jezelf door te blijven herhalen dat het "voor de blog" is. Die prachtige nagellak, met die prachtige glitters, die je eigenlijk niet echt nodig heb omdat ik al heel wat soortgelijke heb staan verdwijnt uiteindelijk toch "voor de blog" in je winkelmandje. Oeps. Het praat het natuurlijk niet helemaal goed, maar dat stukje schuldgevoel wordt door een aantal lieve comments snel de grond in geboord.
Maar wat bloggen natuurlijk nog het allerleukste maakt zijn jullie! Mensen die mijn artikelen lezen en op mijn artikelen reageren. Het totale aantal pageviews ging gisteren over de 1100 heen, wat voor een grote blog haast niets is, maar voor mij echt veel betekend! Het gaat ineens zo snel :)
Jullie hebben ook met zn allen al bijna 150 reacties achtergelaten. Daar word ik zo ongelofelijk blij van! Het werkt echt als een zelfvertrouwen-boost.
Ik vind het geweldig om te merken dat jullie de artikelen die ik schrijf met plezier lezen en dat jullie meedenken. Daarom een big thanks richting jullie. Jullie zijn awesome! 


4 opmerkingen :

  1. Dat vind ik ook echt tof. Gewoon die leuke reacties krijgen, producten reviewen. Gewoon bloggen in het algemeen, ja dat vind ik écht tof. Hihi. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent ook awesome! (:
    Je hebt echt helemaal gelijk met dit artikel, door de lezers blijft het geweldig!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt echt gelijk met dit artikel! :) leuk om te lezen xx

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.