Fashion: Favoriete zomerjurkjes!

5 comments

Rokjes draag ik nog wel, maar in een jurk zal je mij niet vaak tegenkomen. Toch begin ik het steeds leuker te vinden. En een leuk vrouwelijk jurkje, daar zie ik mezelf toch wel in lopen deze zomer. Kijk mee naar mijn favorieten!Het jurkje hierboven vind ik vooral leuk door het printje. Vogeltjes, super cute! De kleur is waarschijnlijk net te licht voor bij mijn bleke huid, maar het idee vind ik heel leuk!



Het linkse jurkje is niet mijn grote favoriet, maar vind ik wel erg schattig. Het rechtse jurkje is natuurlijk nog schattiger, al zie ik mezelf daar dan nog weer niet in lopen. Het model is wel erg stijlvol!



Het jurkje links is erg simpel, maar wel mooi. Mooie tas erbij, sandaaltjes er onder. Voor de liefhebbers is hij ook verkrijgbaar in roze en groen. Het jurkje rechts is mijn grote favoriet. Prachtig donkerblauw met witte vlinders. I'm in love! 

Ook al loop ik normaal lekker rond in een wijde korte broek met een t-shirtje denk ik dat ik best aan jurkjes kan wennen. Zeker als het zulke mooie exemplaren zijn!
Houden jullie met de zomer op komst ook ineens zo van jurkjes?


5 opmerkingen :

  1. superleuke jurkjes! Ik loop in de zomer inderdaad sneller in een jurk. Vooral omdat je over een jurk niet zo hoeft na te denken, vaak zijn simpele slippers of sneakers al leuk zat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke jurkjes! Ik heb een aantal items die ik alleen op vakantie draag, en daar zitten mijn jurkjes meestal ook bij :p

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.