Het badje bij de buren

3 comments
Ik kan het me nog goed herinneren. Samen met mijn buurjongens in het badje in de achtertuin. We verzonnen altijd hele verhalen of speelden Rocket Power na. Niets om je druk om te maken, gewoon lekker spelen en af en toe even terug naar je eigen tuin zodat je moeder je weer opnieuw in kon smeren. Mooie tijden!

Wat was het leven toch eenvoudig toen we klein waren! Als je ruzie had kwam het nooit verder dan "nou, dan mag je lekker niet op mijn feestje komen". Het maakt niet uit wat je aan had en je kon uren spelen met twee autootjes. Liefdesverklaringen gingen nog de klas door op briefjes en de computer was niets meer als een ding waar je spelletjes op kon doen. Geen huiswerk, vrije woensdag middagen en altijd spelen. Soms zou ik echt wel weer een dagje kind willen zijn!

Gelukkig zit het kind nog altijd in me en keek niemand raar op toen ik gistermiddag gewoon bij mn buurjongen in het badje sprong. :)

Once in a while i act like a child to feel like a kid again
It gets like a prison in the body i'm living in
Cause everone's watching and quick to start talking, i'm losing my innocence
Wish i were a little girl without the weight of the world

It would be nice to start over again
Before we were men
I'd give, i'd bend, let's play pretend

Remember the times we had soda for wine,
and we got by on gratitude
The worst they could do to you was check your attitude
Yeah when fights were for fun, we had water in guns,
and a place we could call our own
How we lost hold of home i guess i'll never know


3 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.