I hate sports...

5 comments


Om eerlijk te zijn heb ik eigenlijk een gigantische hekel aan sport. Ik ben liever lui dan moe en daar past sporten natuurlijk niet echt bij. De laatste tijd begin ik het toch steeds leuker te vinden. Zwemmen, wandelen, vechtsport en vooral schaatsen en skaten zijn dingen die ik steeds vaker doe. 


De wielerbaan waar ik net vandaan kom :)
Het sporten zelf vind ik niet eens zo geweldig, alleen vechtsport is echt heel leuk om te doen, maar wel een beetje lastig zo in je ééntje thuis. Gelukkig is skaten heel wat makkelijker, zeker met een wielerbaan om de hoek. Ik heb het de hele winter niet gedaan omdat het snel donker werd of nat was op de weg, maar met dit weer is het weer geweldig om te skaten. De baan is perfect (skaten tussen de bloemen; love it!), het weer prima en nadien natuurlijk een voldaan gevoel. 


Uitzicht vanaf de baan; flowers!

Vandaag is het me gelukt de baan twee keer rond te gaan zonder het gevoel dat ik dood ging (de baan is niet eens zo groot, maar mijn conditie wel erg slecht), dus ik ben helemaal trots op mezelf. En mijn hoofd is weer lekker leeg, ook een hele fijne bijkomstigheid :).

Houden jullie van sport, of zijn jullie ook liever lui dan moe? ;-)



5 opmerkingen :

  1. Ik heb een haat/liefde verhouding met sport. Als ik er mee bezig ben, vind ik het geweldig, maar als ik van de bank af moet komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou heel erg van sport, ik mag het eigenlijk niet vandaar dat ik heel erg baal! :(
    ik heb laatst skates gekocht, maar durf het steeds niet te doen bang dat ik dan helemaal niks meer kan. Buhhh, maar ik hou echt van skaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, ik heb echt een hekel aan sportief bezig zijn, maar dat heeft vooral te maken met het feit dat is zo onhandig ben dat bij elke sport die ik probeer, ik geblesseerd raak (a) Alleen dansen is nu al 10 jaar een blessureloze sport, dus dat blijf ik wel doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou wel van sport! Enkel lopen en wandelen vind ik echt vreselijk.
    x Elize

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.