Let the music move you

3 comments
Nee dames, dit artikel gaat niet over Selena Gomez. Het gaat wel over muziek, omdat we op een bepaalde manier allemaal wel iets met muziek hebben! Afgelopen donderdag ben ik zelf, samen met een vriendin, ook lekker actief met muziek bezig geweest. Ik speel namelijk gitaar en zij zingt erg graag.

Je kunt wel raden waar dit op uit liep; video's! We hebben uiteindelijk drie nummers opgenomen met mijn geliefde videocamera, waarvan er twee echt mooi klonken. Één van deze nummers heb ik alleen gezongen, omdat mijn vriendin het nummer toch niet goed genoeg kende, en zelfs daar ben ik tevreden over! Maar goed, alles klinkt beter met gitaar erbij. Klik verder voor de filmpjes!




Het nummer hierboven is vrij bekend en ik zal dan ook maar vooraf zeggen dat mijn versie niet perfect is, en zeker niet gelijk is aan het origineel. Mooi vind ik hem wel, dus daar moeten jullie het dan maar mee doen ;-)


Dit nummer is een Christelijk nummer, ik vind het erg gaaf klinken zo, maar als je er niet van houdt kan je hem maar beter gewoon skippen.

Om eerlijk te zijn staan de video's op youtube als verborgen video's, want ondanks dat wij dit leuk vinden om te doen hoeven niet al onze (soms niet zo lieve) klasgenootjes dit te zien. Natuurlijk is kritiek welkom, maar alleen aan opbouwende kritiek hebben wij wat, en daar zijn onze klasgenoten niet zo sterk in. Ik weet vrij zeker dat mijn lezeressen (en lezers, mocht ik die ook hebben) toch wat liever zijn, of in elk geval gewoon hun mond houden als er niets liefs uit gaat komen ;-)

3 opmerkingen :

  1. Auwh ik vind dit zo leuk!

    Our God na na na! True, there is no one like our GOD!

    Ik ben zo blij dat ik jou blog volg. Eindelijk een blogger die Christen is en het ook echt toegeeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gezongen en gespeeld! Leuk dat jullie er filmpjes van maken :) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.