Mijn favoriete Reinigingsmasker

4 comments

Soms is mijn gewone huidverzorgingsroutine net niet goed genoeg om mijn huid in goede staat te houden. Gelukkig bied een goed reinigingsproduct uitkomst.
Vandaag een artikel over mijn favoriet, een 3 in 1 reinigingsproduct van Garnier!


Dit reinigingsproduct zit in een grote tube. Het witte goedje met kleine blauwe korreltjes erin is zowel te gebruiken als reinigingsgel, scrub en masker. Handig! (Zeker als je op vakantie niet al te veel verschillende producten met je mee wilt sjouwen.) Het product heeft een vrij sterkte maar frisse geur. Pluspunt: op de verpakking staat heel duidelijk beschreven wanneer en op welke manier je het product het beste kunt gebruiken.


Zelf gebruik ik dit product niet vaak als reinigingsgel of scrub. Ik reinig mijn gezicht puur met water, en scrubben is niet zo mijn ding. Een maskertje op zn tijd word ik wel blij van. Zeker als ik wat mee-eters op en rond mijn neus heb, bah! Dit masker reinigt gelukkig mijn poriën, waardoor mee-eters vrijwel altijd verdwijnen of in elk geval minder zichtbaar worden. Perfect!


Ik vind dit echt een fijn masker en gebruik het daarom ook regelmatig. Toch wil ik nog wel even een waarschuwing aan dit artikel hangen. Want hoe lekker een maskertje ook kan zijn, het is niet zonder gevaar. Als je een echt reinigend masker hebt gebruikt mis je waarschijnlijk heel wat dode huidcellen. Denk niet te snel "dode huidcellen, weg ermee!" want deze dode huidcellen beschermen je wel extra tegen het felle zonnetje. Denk er dus aan dat je zo'n schone huid extra goed moet beschermen tegen invloeden van buitenaf!

4 opmerkingen :

  1. Lijkt me een fijn product! Goed dat je even waarschuwt voor de zon! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een fijn masker! Ik vind het wel wat lijken op die van de Kruidvat Young (pure?) face lijn, die is ook wat goedkoper :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit!
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com (giveaway online!)

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.