Music Of The Moment

4 comments

Het is alweer een tijdje geleden dat over mijn favoriete muziek heb geschreven, dus hoog tijd voor een vers artikel. Deze keer niet echt mijn favoriete liedjes, maar meer mijn favoriete artiesten. Natuurlijk wel met youtube filmpjes erbij van een goed nummer! Mijn favoriete artiesten zijn niet erg bekend, hebben heel verschillende stijlen, maar zijn zeker de moeite waard!
Grote favoriet deze lente is natuurlijk Only Seven Left. Het nieuwe album Anywhere From Here heeft goede teksten, heerlijke zomerse muziek en is gewoon een lekker album. OSL weet eigenlijk van elk nummer wel een feestnummer te maken; zo ook Safe To Say.




Iemand die ik pas kort geleden echt heb ontdekt is Mat Kearney. Al eerder kwam ik een cover van Dancin' in the Dark van hem tegen (mijn favoriete liedje om op de gitaar te spelen om tegelijkertijd mee te zingen). Zijn eigen muziek is ook zeker niet verkeerd. Pop, rap maar ook rustige nummers kan je gerust luisteren van Mat. Hieronder Ships In The Night. Runaway en Never Be Ready zijn ook heerlijke nummers!




City Of Black And White is een gevoeliger nummer, wat Mat Kearney ook samen met Diane Birch heeft gezongen. Mensen die mij al wat langer kennen weten dat ik echt verliefd ben op de muziek van Diane. Diane maakt namelijk nog echt muziek! Geen elektronische deuntjes (die ook leuk kunnen zijn hoor, daar niet van) maar echte pure muziek, ergens tussen jazz pop en soul in. Love it!


Natuurlijk kan Kutless niet ontbreken in het rijtje favoriete artiesten. Kutless is een christelijke rockband waar ik al lange tijd fan van ben. Het nieuwe album Believer vind ik geweldig om naar te luisteren en lekker mee mee te zingen. Hier onder het nummer If It Ends Today. Best een "zwaar" nummer, omdat het toch over het einde gaat, maar zeker een gaaf nummer met een geweldig krachtige tekst!


Van welke artiesten word jij de laatste tijd helemaal blij?

4 opmerkingen :

  1. yeah, only seven left :) ik kende nog niet alle muziek, maar er zitten echt toffe nummers tussen! Ik luister een hele hoop will&thepeople en chef'special (nogsteeds, can't get enough)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kende ze nog niet allemaal, maar ze zijn erg leuk!
    Vooral 'Ships in the Night' is erg mooi, die heb ik nu al op repeat gezet :)

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.