Puma parfum

2 comments


Naast alle parfums die uitgebracht worden onder naam van een bekende artiest zien we ook veel parfums van sportmerken in de schappen staan. Een vreemde ontwikkeling? Misschien. Een vervelende ontwikkeling? Dat zeker niet, want ik ben gek op deze frisse geuren. De laatste tijd ruik ik graag naar de parfums van Puma, dus werd het hoog tijd om er een stukje over te schrijven! (Met, als compensatie voor het niet-kunnen-overbrengen van de geur, extra veel foto's!)



Dit is het eerste geurtje dat ik kocht van Puma, gewoon bij de drogist bij mijn oma in de straat, omdat ik nog een cadeaubon had liggen. Ik had nooit verwacht dat ik zo verliefd kon worden op een geurtje!


Ik weet niet meer wat ik voor deze 20ml variant heb betaald, maar het was waarschijnlijk iets meer dan een tientje. En ondanks dat dit een eau de toilette is blijf je hem lang ruiken; perfect. Een aantal noten die dit geurtje zo onweerstaanbaar maken: frisse peer, papaya, fresia's, tambotihout en donkere chocolade. Animagical!



Een ander geurtje van Puma is er één van de nieuwe lijn, en de oplettende lezer had vast al gezien dat dit niet de gele damesvariant is. Dit is namelijk Green, de herenversie. Dat de fabrikant dit geurtje voor mannen bedacht had trek ik me niet veel van aan, want dit geurtje ruikt gewoon heerlijk fris. Ook zeker een leuk cadeautje voor je broer of vriendje, waar je zelf ook nog wat aan hebt, omdat hij dan extra lekker ruikt!



Green is een frisse, bloemige, kruidige mannengeur. Noten: bergamot, lavendel, viooltjes, lelietjes van dalen. Deze worden afgesloten door: wit cederhout, hars en vanille. Sounds good, smells even better! ;-) 


Puma Yellow vond ik ook lekker, maar iets poederiger dan de groene variant, dus deze heb ik aan me voorbij laten gaan. Een geurtje dat nog wel op mijn wishlist staat is Urban Motion, ook een frisse en fruitige geur van Puma.

Heb jij ook bepaalde merken waar je (bijna) alle luchtjes wel van zou willen hebben?

2 opmerkingen :

  1. Eigenlijk gebruik ik niet echt parfum... Ze lijken me wel heerlijk ruiken <3 liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.